مردم نگران دریافت بنزین نباشند

در شرایطی که پیش از این گفته شده بود از بامداد سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه، تمام خودروهای بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده کنند، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اعلام کرد: مردم نگران دریافت بنزین نباشند؛ کارت آزاد جایگاه‌ها همچنان فعال و در دسترس است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: متقاضیانی که برای صدور کارت المثنی با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ یا از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام کرده اند، مطمئن باشند که کارت آن‌ها صادر و به درب منازلشان ارسال خواهد شد.

بر اساس سیاست‌های دولت و در پی اطلاعیه‌ها و اطلاع رسانی های انجام شده پیشین، از صبح روز سه شنبه ۲۲ مرداد ماه جاری، تمام خودروهای بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده کنند.

چنانچه مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبرو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام کنند. لازم به توضیح است که تا تاریخ ۲۲ شهریور ۹۸ علاوه بر رمز جاری کارت، ۴ رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج شده، به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول است.

انتظار می رود با وجود ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی، برای آن دسته از مالکان خودروها که کارت سوخت خود را گم کرده اند، احتمال دارد تعدادی از مالکان خودروها، کارت سوخت در اختیار نداشته باشند، بنابراین برای حل مشکل تحویل سوخت به اینگونه خودروها، مقرر شد که به مدت محدودی از کارت جایگاه دار برای تحویل مقدار محدود سوخت به این گونه خودروها استفاده شود و برحسب مورد، تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط، اعلان خواهد شد، این رویه ادامه دارد.

همچنین مالکان خودروهایی که تاکنون اقدامی برای تقاضای صدور کارت سوخت المثنی به عمل نیاورده‌اند باید با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس+۱۰ نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت المثنی اقدام کنند.

قرار است بزودی درگاه ملی سامانه دولت همراه نیز برای ثبت نام اینگونه درخواست‌ها راه‌اندازی شود و در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علاوه براین حدود ۵۰۰ هزار کارت سوخت صادره به دلایل مختلف توسط مالکان خودروها دریافت نشده و به باجه‌های پست برگشت داده شده و در باجه‌های معطله پست است. مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت epolice.ir نسبت به دریافت مشخصات باجه پستی مربوطه اقدام و برای دریافت کارت سوخت خود به باجه پستی مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024489

وب گردی

وب گردی