کلاهبرداری از حساب شهروندان به بهانه « کارت سوخت»

رئیس پلیس فتا تهران از شهروندان خواست هوشیار باشند چرا که عده‌ای کلاهبردار درصدد سوءاستفاده از حساب بانکی در پوشش تهیه و ارائه « کارت سوخت» هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران درخصوص دام شیادان برای کلاهبرداری و سوء استفاده از حساب شهروندان در پوشش ارائه کارت سوخت،گفت: متاسفانه یک عده کلاهبردار از این موضوع سوء استفاده کرده و شهروندان را به صفحات و درگاه‌های جعلی هدایت می‌کنند تا بتوانند از حساب آنها سرقت کنند.

رئیس پلیس فتا تهران تصریح کرد: توصیه ما این است که حتما سازمان‌ها و نهادهایی که در کشور متولی ارائه خدمات کارت سوخت هستند از همان طریق دفاتر خدمات الکترونیک اقدامات لازم را انجام دهند.

سرهنگ کاظمی تأکید کرد: شهروندان به این موضوع توجه کنند که به هیچ سایت و صفحه‌ای که درخواست وجه می‌کنند مراجعه نکرده و اقدامی انجام ندهند.

وی گفت: خوشبختانه طی اطلاعیه‌ای صادر شده، قرار است جایگاه‌های سوخت با کسانی که کارت سوخت‌شان آماده نشده همکاری لازم را انجام دهند؛ لذا توصیه ما به شهروندان این است که اقدامی شتابزده در این زمینه نکرده و به دفاتر ودرگاه‌های مجاز که در اطلاعیه سازمان مربوطه درج شده مراجعه کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1024547

وب گردی

وب گردی