دوقلوهای جاعل دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری دو برادر دوقلویی خبر داد که سند نمره کار خودرو و موتورسیکلت را جعل می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد، گفت: در پی دریافت شکایت مردمی مبنی بر سرقت خودرو، پرونده‌ای تشکیل شد که مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد دیروز پس از کشف خودرو پراید مسروقه، متهمان پرونده را که برادران دوقلو بودند، دستگیر کردند.

وی افزود: پس از کشف خودرو مشخص شد که لوازم داخل آن توسط سارقان باز و سرقت شده بود.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: همه اموال مسروقه از داخل منزل متهمان کشف شد و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها، دستگاه‌های شماره‌ای سند کردن موتورسیکلت و خودرو کشف شد.

سرهنگ تیموری با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت تصریح کرد: لوازم داخلی خودرو کشف شده به طو کامل به وسیله متهمان تخلیه شده بود و متهمان لوازمی از قبیل آینه، باتری، فرمان و غیره را پس از بازکردن برای فروش آن در سایت دیوار آگهی و همچنین در اختیار اوراقچی‌های میدان شوش قرار می‌دادند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد با بیان اینکه مالخر پرونده تحت تعقیب است و دستگیر خواهد شد، درباره شیوه سند نمره کردن خودرو و موتورسیکلت‌ها توسط متهمان، گفت: متهمان تنه موتور را سنگ گرفته و شماره قبلی بدنه را پاک می‌کردند و پس از آن با دستگاه‌های مخصوص اقدام به شماره گذاری بر روی بدنه موتورسیکلت و خودرو می‌کردند.

سرهنگ تیموری خطاب به شهروندان گفت: شهروندان از طریق وکالت شخصی اقدام به خرید و فروش موتورسیکلت و خودرو نکنند و حتما از مبادی رسمی و شماره گذاری‌های معتبر اقدام به این کار کنند.

* عکس ها از خبرگزاری آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1024574

وب گردی

وب گردی