ساماندهی 25 هزار سرویس مدرسه تا پایان مرداد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی تهران از ساماندهی 25 هزار سرویس مدرسه تا پایان مرداد امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا قاضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی تهران درباره ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس اظهار داشت: این مسأله از هفته پیش در سازمان تاکسیرانی تهران آغاز شده است و رانندگان می‌توانند با در دست داشتن مدارک خودرویی و شخصی اعم از بیمه‌نامه خودرو، بیمه الحاقیه خودروی عمومی، گواهینامه، برگه معاینه فنی، کارت ملی و... نسبت به ثبت‌نام به عنوان سرویس مدرسه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مدارک لازم برای رانندگان سرویس مدارس از طریق سایت سازمان تاکسیرانی تهران (taxi.tehran.ir) قابل بازدید برای عموم بوده و پس از مطالعه کامل، رانندگان می‌توانند مدارک خود را به یکی از دفاتر هماهنگی و امور اداری تاکسیرانی انتقال دهند تا از این طریق ثبت‌نام برای آنها انجام گیرد.

وی با تأکید بر اینکه فقط تا پایان مرداد برای رانندگان به عنوان ثبت نام سرویس مدرسه فرصت باقی است، خاطرنشان کرد: رانندگان همچنین باید در سامانه تهران من ثبت‌نام کرده باشند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان سرویس مدارس می‌توانند در صورت درخواست، خود و خانواده‌هایشان از بیمه تکمیلی برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: خدماتی مانند ارائه لاستیک، قطعات و لوازم یدکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی برای رانندگان سرویس مدارس است.

وی گفت:‌ تا آخر مرداد امسال، 25 هزار سرویس مدرسه توسط تاکسیرانی ساماندهی خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1024653

وب گردی

وب گردی