توزیع 500 هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم کشور

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: 500 هزار بسته لوازم‌التحریر تولید داخل در مناطق محروم کشور تا قبل از بازگشایی مدارس توزیع می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم افتتاح پویش ملی مشق احسان که با مشارکت نیروهای مردمی و جهادی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته مشق احسان پویشی را راه‌اندازی کرد و 300 هزار لوازم‌التحریر در 14 قلم را به مناطق محروم ارسال کرد.

وی افزود: امسال نیز در تلاش هستیم که با کمک مردم بتوانیم 500 هزار بسته لوازم‌التحریر را در 14 قلم به مناطق محروم سراسر کشور ارسال کنیم. امیدواریم از این تعداد 250 هزار بسته لوازم‌التحریر توسط مردم تأمین شود.

مخبر گفت: دانش‌آموزان در مناطق محروم در محروم‌ترین وضعیت درس می‌خوانند که امیدواریم بتوانیم لوازم‌التحریر آنها را نو کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: تمامی 500 هزار بسته لوازم تحریر از 25 شهریور در میان دانش‌آموزان مناطق دورافتاده و محروم کشور ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: 250 هزار بسته را در حال حاضر تدارک دیده‌ایم و ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها نیز 200 هزار تومان است.

مخبر گفت:‌ نوع تولیداتی که در این نمایشگاه وجود دارد بسیار با فرهنگ و استاندارد ایرانی نزدیک شده است و دانش‌آموزان را به خود جذب کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: سال گذشته فکر نمی‌کردیم که از این نمایشگاه استقبال شود ولی استقبال خوبی صورت گرفت.

وی یادآور شد: ما در کل سال توزیع لوازم‌التحریر در مناطق محروم را داریم و در سال جاری نیز 30 هزار بسته لوازم‌التحریر بین مناطق سیل‌زده توزیع کرده‌ایم.

مخبر گفت: هر روزی از سال مردم تصمیم بگیرند کمک کنند بنیاد احسان و ستاد اجرای فرمان امام این کمک‌ها را دریافت می‌کند و خیرین نیز می‌توانند کد رهگیری کمک‌های خود را داشته باشند و مشاهده کنند که این کمک‌ها در کجا هزینه شده است.

وی تأکید کرد:‌ نیاز ما در مناطق محروم بیش از این است ولی در حد وسع‌مان این اقدامات را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024665

وب گردی

وب گردی