دعوت رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه از جوانان برای تشکیل اتاق فکر دستگاه قضایی"

علم الهدی در فضای مجازی نوشت: پژوهشگاه قوه قضاییه به تحول جدی نیاز دارد و باید به یک مرکز تصمیم‌ساز برای این قوه تبدیل شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، سید حجت الله علم الهدی رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه در فضای مجازی نوشت: پژوهشگاه قوه قضاییه به تحول جدی نیاز دارد و باید به یک مرکز تصمیم‌ساز برای این قوه تبدیل شود.

وی افزود: این پژوهشگاه می‌تواند بازوی علمی، مغز متفکر و اتاق فکری غنی برای دستگاه قضا باشد و از نخبگان حوزه و دانشگاه بویژه جوانان دعوت می‌کنم برای تشکیل یک اتاق فکر و همفکری دراین زمینه، ما را یاری کنند.

گفتنی است ، دکتر سید حجت الله علم الهدی متولد ۱۳۶۲ در شهر اهواز و دارای مدرک دکتری حقوق عمومی است.

رئیس جدید پژوهشگاه قوه قضائیه که از سادات خوزستان است، برادرزاده شهید سیدحسین علم‌الهدی و از جوان‌ترین مدیران حقوقی کشور محسوب می‌شود که علاوه بر تدریس در مقاطع مختلف دانشگاهی دارای کتب و مقالات متعددی در حوزه‌های مختلف حقوقی است.

دکتر علم الهدی پیش از این قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان، مدیر گروه حقوق عمومی دفتر حقوقی مرکز پژوهش‌های مجلس، عضو شورای آموزشی و پژوهشی دیوان عدالت اداری، کارشناس حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مشاور حقوقی پروژه فاز‌های ۱۵و۱۶ توسعه میادین گازی پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد و از سال ۹۱ تا به حال قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان بوده است.

کد خبر: 1024703

وب گردی

وب گردی