سردیس آقای بازیگر رونمایی می‌شود

شهردار منطقه یک تهران از رونمایی سردیس عزت‌الله انتظامی در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران با حضور در خانه موزه استاد انتظامی درباره روند اجرای کار مرمت و بازسازی این خانه موزه اظهار داشت: تغییرات و فضاسازی مجدد این مجموعه بر اساس طرح محتوایی، به منظور جابه‌جایی و جانمایی وسایل استاد انتظامی که توسط فرزندش مجید انتظامی صورت گرفت، انجام شد.

شهردار منطقه یک اضافه کرد: براساس طرح محتوایی، اصلاحات لازم در ساختار ایجاد یک موزه انجام و بخش‌هایی مرمت و بخش‌های دیگر نیز بازسازی شد تا بتواند مجموعه ای غنی از زندگینامه استاد انتظامی را به علاقمندان ارایه کند.

وی با اشاره به پایان‌ کار مرمت و بازسازی این خانه گفت: با هدف تجلیل از مقام این هنرمند بزرگ مراسم بزرگداشت استاد انتظامی شنبه 26 مرداد از ساعت 17:30 در موزه سینمای باغ فردوس برگزار می‌شود.

موسوی افزود: مراسم رونمایی از سردیس و تابلوی دیوار کوب خیابان استاد عزت الله انتظامی نیز قبل از برپایی مراسم بزرگداشت، با حضور هنرمندان و هنر دوستان در خیابان شهید پورابتهاج در منطقه یک تهران انجام می شود.

وی تصریح کرد: بازدید از مراحل مرمت و بازسازی خانه موزه استاد انتظامی در ناحیه 8 این منطقه و خیابان شهیدان احمدی نیز از دیگر برنامه هایی است که در این روز انجام می‌شود.

شهردار منطقه یک تهران گفت: این آیین با مشارکت کارگروه مشاهیر شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری منطقه یک، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، موزه سینما، خانه سینما، خانه تئاتر، موزه عزت الله انتظامی و با حضور اهالی فرهنگ و هنر، اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024704

وب گردی

وب گردی