بارش پراکنده در تهران/گرد و خاک در شرق کشور

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده که امروز و فردا در برخی نقاط کشور از جمله تهران، شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و البرز، دامنه‌های زاگرس در شمال غرب و غرب کشور، واقع در استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: بعدازظهر جمعه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس، رشد ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد اما روزهای شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور، آسمان صاف خواهد بود.

وی ادامه داد: طی روزهای جمعه تا یکشنبه شمال شرق و سواحل دریای خزر، شاهد افزایش نسبی دما خواهد بود و طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل، وزش باد شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران امشب و فردا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت، فردا به ۳۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید. شهر اهواز فردا در گرمترین ساعات، دمای ۴۸ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1024714

وب گردی

وب گردی