لزوم آسیب‌شناسی راه‌اندازی مناطق ویژه علم و فناوری

دبیر کل شورای عالی عتف گفت:آسیب‌شناسی و پیشنهاداتی که ممکن است به راه‌اندازی مناطق ویژه علم‌وفناوری منجر شود، در کمیسیون دائمی شورای عالی عتف مطرح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود برومند دبیر کل شورای عالی عتف در یکصدو هشتاد و دومین جلسه کمیسیون دائمی این شورا اظهار کرد: بحث آسیب‌شناسی و پیشنهاداتی که ممکن است به راه اندازی و فعال شدن مناطق ویژه علم و فناوری منجر شود، از جمله موضوعاتی است است که در کمیسیون دائمی شورای عتف مطرح شد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی مناطق ویژه علم و فناوری از سال ۸۹ مطرح شده بود آسیب‌شناسی و پیشنهاداتی که در جلسه شورا مطرح شد، می‌تواند به این موضوع کمک کند.

دبیر‌کل شورای عالی عتف گفت: در یکصد و هشتاد و دومین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف، آسیب‌های موجود و پیشنهاداتی که می‌توانستند در راه اندازی این مناطق مورد استفاده قرار گیرد، مطرح شد. همچنین این موارد مورد نقد و بررسی اعضای جلسه قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت مقرر شد پیشنهادات ارائه شده با حضور نمایندگان پنج استان که در این زمینه فعالیت داشتند، مورد بازبینی قرار گیرد و پیشنهادات اصلی بتواند انعطاف‌پذیری و مشروعیت لازم را برای مناطق ویژه استان‌ها فراهم کند. همچنین پشتیبانی‌هایی که از دستگاه های اجرایی که در سطح ملی نیاز است، باید تعیین شود. این موارد در جلسه بعدی کمیسیون دائمی شورای عتف مطرح خواهد شد انشاالله بتوانیم پس از جمع بندی این موارد را به شورای عالی عتف ارائه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024717

وب گردی

وب گردی