افسران ارتش باید مومن، متعهد و با بصیرت باشند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افسران ارتش جمهوری اسلامی ایران باید مومن، متعهد و با بصیرت بوده و در همه امور سرلوحه و نمونه باشند.

بهگزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جلسه هم اندیشی با فرماندهان رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که با حضور امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پادگان جوادالائمه(ع) برگزار شد، بر لزوم تربیت افسران مومن، کارآمد، انقلابی و معنویت محور در تراز جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به تغییر نوع فناوری‌ها، ‌تهدیدات و جنگ های امروزی، کسب علم و دانش نظامی روز دنیا را برای فرماندهان و افسران ضروری دانست و افزود: با توجه به شرایط روز دنیا، نوع آموزش فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح پیچیده‌تر و سخت‌تر شده است، در گذشته تاکید بر افسران تک رسته ای بود، ولی امروزه لازم است افسران چند مهارتی باشند و تخصص‌ها و رسته‌های مختلف را آموزش ببینند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: افسران ارتش جمهوری اسلامی ایران باید مومن، متعهد و با بصیرت بوده و در همه امور سرلوحه و نمونه باشند.

در این جلسه هم اندیشی فرماندهان به بیان دیدگاه ها و راهکارهای مدّ نظر خود برای ارتقاء هرچه بیشتر آموزش‌های دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخته، سئوالات خود را مطرح و پاسخ را دریافت کردند.

کد خبر: 1024720

وب گردی

وب گردی