اضافه شدن4 قطار کامل به مترو ؛  اوایل شهریور

شهردار تهران با اشاره به این مطلب که به زودی توسعه خطوط 8، 9 و 10 متروی آغاز خواهد شد گفت: 4 قطار کامل در قالب 28 واگن مترو به خطوط ریلی پایتخت در اوایل شهریورماه اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیروز حناچی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبر 18:30 با اشاره به لغو مصوبه برج باغ ها و تلاش شهرداری تهران برای حفظ این سرمایه های طبیعی گفت: در یک ماه گذشته باغ عبقری را که قرار بود برج باغ در آن ساخته شود تبدیل به بوستان پدر کرده و با افتتاحش آن را در اختیار مردم قرار دادیم.

وی افزود: این در حالی است که هم اکنون در منطقه 14 شهر تهران هم در حال توسعه باغ وثوق الدوله هستیم و این باغ هم پس از تکمیل به عنوان یک بوستان عمومی به مردم تحویل داده خواهد شد.

حناچی در بخش دیگری از سخنانش به یک پروژه دیگر در حوزه توسعه فضای سبز شهر تهران اشاره کرد و گفت: در کنار این دو پروژه همچنین امیدواریم در آینده کلنگ افتتاح و توسعه فضای سبز سایت چهارباغ که در شمال مصلی قرار دارد، به زمین بخورد.

شهردار تهران با اشاره به برنامه های مدیریت شهری پایتخت برای توسعه خطوط مترو گفت: به زودی توسعه خطوط 8، 9 و 10 را آغاز خواهیم کرد تا مشکلات و خلاها در مناطقی که مترو به آن ها نرفته مانند منطقه 22 و محدوده شمالی و غربی تهران برطرف شود.

وی انجام اقدامات لازم برای اجرای لوپی که به شکل U خطوط تبادلی و تقاطعی مترو را فراهم می کند را از دیگر برنامه های پیش روی شهرداری تهران معرفی کرد و گفت: در کنار افتتاح ایستگاه های خطوط 6 و 7، ایستگاه های جدید را که مهم ترین آن ها ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) در خط 6 است را به مجموعه اضافه خواهیم کرد.

حناچی گفت: تمام 70 واگنی که در گمرگ باقی مانده بود و به شکل سی کی دی وارد کشور شدند را ترخیص کردیم. 4 قطار کامل که مشتمل بر 28 واگن است نیز اوایل شهریورماه به شبکه ناوگان حمل و نقل ریلی تهران اضافه خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1024733

وب گردی

وب گردی