آغاز عملیات احداث سه پروژه عمرانی دانشگاهی در مجتمع آموزش عالی سراوان

عملیات احداث سه پروژه عمرانی دانشگاهی، با حضور خیر نیک‌اندیش سید محمدرضا تقوی، ائمه جمعه، معتمدان، مسئولان، خیرین و نماینده شهرستان سراوان در مجلس شورای اسلامی در محل پردیس این مجتمع آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تفاهم‌نامه ساخت سه پروژه دبیرستان‌های پسرانه و دخترانه و مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان، میان خیر نیک‌اندیش سید محمدرضا تقوی، محمدرضا ریگی رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، عباس ملک‌زاده مدیرعامل مجمع خیرین حامی مجتمع آموزش عالی سراوان و ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ساختمان مرکزی این مجتمع به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه احداث سه پروژه عمرانی دانشگاهی مجتمع آموزش عالی سراوان با زیربنای ۱۰۳۰ مترمربع فضای آموزشی و بهداشتی به‌صورت مشارکتی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال انجام می‌شود.

محمدرضا ریگی رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان در این خصوص گفت: احداث این پروژه‌ها از دغدغه‌های این مجتمع است؛ چرا که دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه از بدو تأسیس تاکنون در مکان‌های استیجاری قرار دارند. با ساخت این مدارس، دانش‌آموزان مستعد روستایی که تحت پوشش دبیرستان دانشگاه سراوان هستند، می‌توانند از این فضاهای علمی و استاندارد و دانشجویان با احداث مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

وی افزود: مجتمع دبیرستان‌های مجتمع آموزش عالی سراوان، در دو واحد دخترانه و پسرانه حدود ۵۰۰ نفر دانش‌آموز دختر و پسر را تحت پوشش قرار داده که پس از اتمام ساخت این مدارس، دانش‌آموزان مستعد دختر و پسر سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان در آنجا مشغول به تحصیل خواهند شد.

گفتنی است، خیر نیک‌اندیش سید محمدرضا تقوی برای نخستین بار است که اقدام به ساخت سه پروژه دبیرستان‌های پسرانه و دخترانه دانشگاه و مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی در یکی از مراکز دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان کرده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024789

وب گردی

وب گردی