جمع‌بندی آسیب‌شناسی فعالیت مناطق ویژه علم و فناوری

دبیر شورای عالی عتف گفت: آسیب‌شناسی فعالیت مناطق ویژه علم و فناوری و پیشنهادات اصلاح اهداف این مناطق در جلسه بعدی کمیسیون دائمی شورای عالی عتف جمع‌بندی و سپس به شورای عالی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود برومند دبیر شورای عالی عتف در یکصدوهشتاد و دومین جلسه کمیسیون دائمی این شورا در دستور کار این جلسه را تشریح کرد.

وی گفت: در این جلسه آسیب‌شناسی مناطق ویژه علم و فناوری مطرح شد.

برومند توضیح داد: با آسیب‌شناسی این موضوع تلاش شد پیشنهاداتی برای فعالیت مناطق ویژه علم و فناوری که از سال 89 مطرح شده‌اند ارائه شود که بتواند در ادامه کار این مناطق کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضاء پیشنهادات ارائه شده را بررسی کردند و به نقد گذاشتند و مقرر شد این پیشنهادات با حضور نمایندگان 5 استان که در این باره فعالیت داشتند بازنگری شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در این پیشنهادات تلاش می‌شود انعطاف‌پذیری لازمی که مشروعیت کافی را برای مناطق ویژه علم و فناوری ایجاد کند و منجر به پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی شود مدنظر قرار گیرد.

برومند گفت: جمع‌بندی این موضوع در جلسه بعدی کمیسیون دائمی شورا انجام خواهد شد تا در جلسه آینده شورای عالی عتف ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024800

وب گردی

وب گردی