هدست  VR مزیتی ویژه برای مسافران درجه یک

شرکت هواپیمایی "بریتیش ایرویز" به مسافران فرست کلاس خود در مسیر لندن و نیویورک هدست واقعیت مجازی ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت هواپیمایی "بریتیش ایرویز"(British Airways) قرار است نوع جدیدی از سرگرمی را در اختیار مسافران فرست کلاس پروازهای خود قرار دهد و با هدست واقعیت مجازی یک تجربه ویژه برای مسافران مسیر لندن و نیویورک فراهم کند.

مسافران این مسیر از این پس تا پایان سال، سینمای سه بعدی خود را در آسمان خواهند داشت و قادر خواهند بود انواع فیلم، مستند و نمایش‌های مسافرتی را با فرمت‌های دو بعدی، سه بعدی یا 360 درجه تماشا کنند.

این هدست‌ها از شرکت "اسکای لایتز"(SkyLights) تهیه شده‌اند و صرف نظر از نحوه نشستن مسافر حتی اگر کاملا دراز کشیده باشد، به خوبی عمل می‌کنند.

این سرویس همچنین شامل طیف وسیعی از تجربیات درمانی واقعیت مجازی است که به صورت تخصصی انتخاب شده‌اند. آموزش‌هایی مانند مراقبه(مدیتیشن) و صدا درمانی که به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که ترس از پرواز دارند.

"بریتیش ایرویز" اولین شرکت هواپیمایی نیست که سرگرمی واقعیت مجازی را در پروازها به کار گرفت، چرا که خطوط هوایی "کوانتاس"(Quantas) در سال 2015 و "آلاسکا"(Alaska) در سال گذشته این کار را انجام دادند، اما به عنوان یک نام بزرگ در کسب و کار پروازهای مسافری اولین شرکت هواپیمایی بریتانیایی است که این سرویس را ارائه می‌دهد.

ارائه این خدمت توسط "بریتیش ایرویز" نشان می‌دهد که فناوری واقعیت مجازی در پروازهای مسافربری به زودی می‌تواند تبدیل به یک قاعده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024807

وب گردی

وب گردی