ضرورت فراگیری صرفه جویی و کاهش هزینه ها در تمام ارگان‌های مدیریتی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل علاوه بر کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد برای سومین بار متوالی، ۲۶۰ درصد کاهش هزینه در سال ۹۷ نسبت به سال۹۶ داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، سیدمجید صدری در صفحه شخصی خود در شبکه توییتر با اشاره به این مطلب آورده است: پیرو گزارش دیروز درباره مدیریت هزینه در شرکت مخابرات ایران، باعث بسی خرسندی است که اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل نیز ۲۶۰ درصد کاهش هزینه در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به جهت توسعه همگانی و خدمت بهتر به پرسنل و بازنشستگان داشته است.

وی یادآور شد: در پی ابلاغ سند اهداف راهبردی و شاخص‌های کارت‌های امتیازی متوازن و بر اساس نقشه اهداف وظیفه‌ای و همچنین پایش ۶ ماهه حوزه‌‌های ستادی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برای بار سوم به صورت متوالی، موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی‌ها شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در توییت پیشین خود تاکید کرده است: هزینه دفتر مدیرعامل در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ بیش از ۴۰٪ در راستای مدیریت هزینه کاهش داشته است.

صدری ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد: این صرفه جویی ارزشمند به همراه افزایش بازدهی فعالیت‌ها، جهت توسعه همگانی و خدمت بهتر به کارکنان و بازنشستگان شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها در دیگر ارکان مدیریتی شرکت نیز باید فراگیر شود، افزود: بهینه محور بودن فعالیت‌ها و جلوگیری از هزینه‌های مضاعف و غیرضروری، منجر به افزایش خروجی در بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024817

وب گردی

وب گردی