مسیر دسترسی دانشجویان اصفهانی به واحد خمینی شهر کوتاه‌تر می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: با افتتاح کنارگذر ورودی این واحد دانشگاهی مسیر دسترسی دانشجویان به این واحد از سمت شهر اصفهان بیش از پنج کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خمینی شهر، پیمان داوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر درباره مسیر دسترسی دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اظهار کرد: با تلاش و همت شهرداری خمینی‌شهر در روزهای آینده عملیات زیرسازی رمپ ورودی این واحد دانشگاهی به پایان خواهد رسید.

وی با بیان حجم زیاد خاک‌برداری و زیرسازی و جدول‌گذاری انجام‌شده توسط شهرداری خمینی‌شهر گفت: بیش از سه ماه است که شهرداری خمینی‌شهر در تلاش است تا بتواند مسیری ایمن برای خودروهای ورودی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر و شهر در مجاورت جاده کمربندی خمینی‌شهر - نجف‌آباد ایجاد کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر افزود: تا پیش از این خودروهای عبوری از سمت شهر اصفهان در مسیر جاده کمربندی خمینی‌شهر - نجف‌آباد مجبور بودند که فاصله پنج کیلومتری را تا تقاطع چشمه لادر برای ورود به شهر طی کنند؛ اما با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر افزایش ضریب امنیتی خودروها و رفع مخاطرات پیمودن مسیر قبلی، راه دسترسی به دانشگاه و شهر تسهیل می‌شود.

داوری با بیان اهمیت این طرح عمرانی تصریح کرد: محل اجرای این طرح ورودی شهر خمینی‌شهر از سمت شمال و جاده کمربندی خمینی‌شهر - نجف‌آباد است که موجب بهبود مسیر عبور و مرور به شهرک‌های صنعتی در حال احداث و رونق فضای کسب‌وکار در این شهرک‌ها خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با اتمام زیرسازی و جدول‌گذاری این مسیر به‌زودی عملیات آسفالت آن که در تعهد راهداری استان اصفهان است انجام شود و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، دانشجویان بتوانند در این مسیر تردد کنند.

با بهره‌برداری از این کنارگذر، فاصله ورودی دانشگاه صنعتی و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر به حداقل ممکن خواهد رسید و عملاً در مجاورت یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024922

وب گردی

وب گردی