راه اندازی مجدد رشته حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از راه‌اندازی مجدد رشته کارشناسی حقوق در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد واحد رامسر درباره راه‌اندازی مجدد رشته کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر اظهار کرد: رشته تحصیلی حقوق یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین رشته‌های گروه علوم انسانی بوده و دامنه گرایش‌های رشته حقوق گسترده بوده و در همه روابط زندگی امروز قابل ملاحظه است.

وی افزود: گسترش تحصیلات تکمیلی و افزایش تعداد رشته‌ها و جذب دانشجو در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد و... ازجمله مواردی است که به درآمدزایی هر واحد کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: پس از پیگیری و اخذ مجوزهای لازم، رشته پرطرفدار حقوق در این واحد مجدداً راه‌اندازی شد و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته حقوق می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به انتخاب این رشته اقدام کنند.

یکرنگی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر ۴۷ عضو هیئت علمی، هزار و ۲۰۰ دانشجو و ۳۷ کارمند دارد، تصریح کرد: این واحد دانشگاهی ۵۵ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی و ۹ رشته در مقطع کارشناسی ارشد نیز دارد که درصدد اخذ مجوز برای افزایش تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی در این واحد هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024930

وب گردی

وب گردی