خنک‌ترین شهرها برای مسافرت  کدامند؟/گردوخاک در زابل و کرمان

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در جنوب شرق کشور و خصوصاً زابل‌ همچنین در شرق کرمان، وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست،

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کبری رفیعی در تشریح آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور و پایتخت گفت: امروز و دو روز آینده در ارتفاعات زاگرس، استان‌های کرمانشاه، لرستان، آذربایجان غربی و شمال چهارمحال و بختیاری و جنوب کهگیلویه و بویراحمد، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در برخی ساعات، پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین طی روزهای آینده به خصوص‌ روز دوشنبه در جنوب فارس، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در سه روز آینده در جنوب شرق کشور و خصوصاً زابل‌ همچنین در شرق کرمان، وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

رفیعی گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است و فقط در جنوب شرق کشور شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا صاف پیش‌بینی می‌شود، ضمن آنکه طی دو روز آینده بیشینه دمای تهران حدود ۳۵ و ۳۶ درجه خواهد بود همچنین کمینه دمای تهران فردا ۲۴ درجه و روز دوشنبه ۲۳ درجه خواهد بود.

وی گفت: این روزها ‌با توجه به گرمای‌ هوا، شهرهای خنک برای مسافر‌ت مناسب هستند، در این راستا فردا اردبیل با کمینه دمای ۱۲ درجه بالای صفر و شهرکرد با کمینه دمای ۷‌ درجه بالای صفر، ‌خنک ترین مراکز استان هستند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1024931

وب گردی

وب گردی