گردهمایی بزرگ دندان‌پزشکان در نقش جهان/ ارائه جدیدترین دستاوردها در حوزه دندان‌پزشکی

دبیر اجرایی دومین کنگره دندان‌پزشکی نقش جهان با اشاره به گردهمایی بزرگ دندان‌پزشکان در این کنگره گفت: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندان‌پزشکی در این کنگره ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر هادی سلیمی دبیر اجرایی دومین کنگره دندان‌پزشکی نقش جهان گفت: این کنگره ۳۰ مرداد تا ۱ شهریورماه در هتل عباسی اصفهان با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته در حوزه دندان‌پزشکی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که دندان‌پزشکانی که در کنگره شرکت کنند می‌توانند از ۱۹.۷۵ امتیاز بازآموزی برخوردار شوند، افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاه تجهیزات دندان‌پزشکی برگزار می‌شود که بازدید آن برای جامعه پزشکی آزاد است؛ بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر از مجموع نمایشگاه و دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان بازدید به عمل آورند.
سلیمی در ارتباط با محورهای دومین کنگره دندان‌پزشکی نقش جهان گفت: دندان‌پزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان های روزمره دندان‌پزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، اکلوژن؛ کلید درمان‌های موفق، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندان از محورهای این کنگره است.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ تا ۲۰ کارگاه مرتبط با دندان‌پزشکی در این کنگره برگزار می‌شود و موارد مختلف همچون جراحی زنده در قالب این کارگاه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: مهمان‌های خارجی نیز در این کنگره حضور دارند که دکتر نگین یک کلام از سوئد و دکتر اسپوزیتو از ایتالیا از جمله این مهمانان هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024946

وب گردی

وب گردی