اصلاح‌طلبان بدترین دوره زمانی خود را می‌گذرانند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه امیر کبیر درباره تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری گفت: اصلاح‌طلبان بدترین دوره زمانی خود را می‌گذرانند همچنین در سطح کلان کشور شکست خورده‌ و مردم به شدت از عملکرد آن ها ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس در سال جاری به دنبال ائتلاف با نیروهای اصولگرای میانه‌رو هستند؛ راهبردی جدید که به نظر می‌رسد بر اثر ضعیف شدن پایگاه اجتماعی آنها در بین مردم اتخاذ شده است. انتخابات مجلس از اهمیت زیادی برای اصلاح‌طلبان برخوردار بوده که حاضر هستند با رقبای خود دست به همکاری بزنند.

اقبال شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: اصلاح‌طلبان بدترین دوره زمانی خود را می‌گذرانند؛ همچنین در سطح کلان کشور شکست خورده‌ و مردم به شدت از عملکرد آن‌ها ناراضی هستند. نهادهای دیگری که از آنها تشکیل شده‌ است با ناکارآمدی مواجه شدند.

شاکری به فعالیت‌های اخیر اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس در سال جاری اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال پاک کردن حافظه تاریخی مردم هستند تا خود را از وضعیت شکست خورده 6 سال اخیر جدا کنند.

به گفته این استاد دانشگاه اصلاح‌طلبان در حال فاصله گرفتن با کسانی هستند که روزی خودشان آن‌ها را بر سر کار آورده‌اند. آن افراد مهر تأیید اصلاح‌طلبان را بر پیشانی دارند، همچنین مردم از این جناح سیاسی روی گردان شده و از سمت جریان انقلابی ضربه سختی دریافت کرده‌اند به همین دلیل برای ورود دوباره به عرصه قدرت زیر چتر دیگران وارد میدان خواهند شد.

وی گفت: مردم اگر از دل جریان‌های تند اصلاحات با خبر بودند حتما از آنها فاصله گرفته و حتی به مبارزه با آنان می‌پرداختند. اصلاح‌طلبان به دنبال روشن شدن این مطلب نیستند از این رو با دادن آدرس غلط خودشان را پنهان می‌کنند.

شاکری بر خط کشی میان نیروهای انقلابی با اصلاح‌طلبان تأکید کرد و گفت: اتحاد میان اصلاح‌طلبان و نیروهای انقلابی رخ نخواهد داد مگر در موضوعاتی که مسائل قومیتی رخ دهد، آن زمان اصلاح‌طلبان بر اثر همین امر شاید به اتحاد با نیروهای انقلابی برسند؛ اما به زودی چهره خودشان را نشان می‌دهند.

به گفته این استاد دانشگاه هیچ گروه و نیروی انقلابی نزدیک اصلاح‌طلبان نمی‌رود؛ زیرا نگاه دشمن‌شناسانه منجر به برخی مرزبندی‌ها می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با سابقه منفی و شکست خورده به دنبال پاک کردن سابقه تاریخی خود هستند. از این رو اقدامات آنها شاید منجر به پاک شدن خطاها و اشتباهاتشان از ذهن مردم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024954

وب گردی

وب گردی