مسئله‌محوری در اولویت سیاست‌های راهبردی دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌هایش فعالیت در راستای توسعه استان زنجان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زنجان، علیرضا فیروز‌فر رئیس واحد زنجان صبح امروز در دیدار با مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور در زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بخش مهم و بزرگی از جمعیت دانشجویی، هیئت علمی و کارمندی دانشگاه‌های استان زنجان را تشکیل می‌‌‌‌دهد.

وی ادامه داد: دارابودن حدود ۵۰۰ عضو هیئت علمی برای ۱۲ هزار دانشجو در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در راستای توجه به کیفیت آموزشی و پژوهشی در آموزش عالیست؛ در حالی که برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات بدون داشتن هیئت علمی دانشجو جذب می‌کنند.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و تحقیق بر مبنای مسایل روز جامعه خواهد بود و مسئله‌محوری و حل مسائل منطقه و کشور در اولویت سیاست‌های راهبردی این دانشگاه است.

فیروز‌فر تأکید کرد: نهادها و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی می‌توانند از ظرفیت‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف برای حل مسائل در حوزه‌های مربوط استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024994

وب گردی

وب گردی