مشارکت مردم به طور معجزه آسا مشکلات را برطرف می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:هر دستگاهی بخواهد موفق باشد باید مردم را در کارها و برنامه های خود مشارکت بدهد؛ در واقع مشارکت مردم به طور معجزه آسایی می تواند مشکلات ما را برطرف کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در مراسم امضا تفاهم نامه میان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: شکر خدا توانستیم با اقتدار، با افتخار و با صلابت دهه پنجم عمر با برکت انقلاب اسلامی را آغاز کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب هم ناظر بر همین امر است.

سلیمانی افزود: ما به عنوان بسیج و بزرگترین سازمان مردم نهاد دنیا در صحنه های اداره کشور بیشتر از دیگر دستگاه ها، از مردم جهت پیشبرد اهداف خود استفاده می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما در کنار هر دستگاهی که همکاری می کنیم، می توانیم سرعت تحقق اهداف و برنامه‌های آنها را افزایش دهیم.

وی گفت: در درون کشور ۸۰ میلیون نفر از مردم از آحاد بسیج هستند و معتقدند جمهوری اسلامی ایران می تواند در جایگاه بالاتری از آنچه که اکنون قرار دارد، حضور داشته باشد.

سلیمانی بیان کرد: بسیج تلاش خواهد کرد با کمک به همه دستگاه ها، برنامه های نظام زودتر و بهتر به منصه ظهور برسد و بر همین اساس هم همکاری با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را به فال نیک می گیریم.

سلیمانی گفت: بسیج اقدامات زیادی را می تواند انجام دهد، در واقع در حوزه های مختلفی از فضای مجازی تا دیگر زمینه ها می تواند به عنوان موارد همکاری ما با دستگاه های مختلف کشور باشد.

وی با بیان اینکه بسیج در عرض هیچ دستگاهی قرار نمی گیرد، ولی در طول دستگاه ها حرکت خواهیم کرد، تصریح کرد: امروز ما در استان های کشور مجمع استانی بسیج داریم که یک پارلمان مردمی به حساب می آید و هر مساله ای را می توانند سریع بررسی کرده و راهکارهای خوبی در خصوص آنها را ارائه دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما در بسیج هر برنامه ای را که به صورت مردمی برگزار می کنیم، کیفیت و تحقق اهداف آن برنامه ها اعجاب انگیز است.

سلیمانی افزود: به اعتقاد ما، هر دستگاهی بخواهد موفق باشد باید مردم را در کارها و برنامه های خود مشارکت بدهد. در واقع مشارکت مردم به طور معجزه آسایی می تواند مشکلات ما را برطرف کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آقای جلالی و رئیس مجلس شورای اسلامی که با نگاه خوب خود به بسیج همکاری خوبی را با سازمان بسیج آغاز کردند، تشکر می کنیم و امیدواریم این قبیل همکاری ها با دستگاه ها و ارگان های دیگر کشور ادامه داشته باشد و بتواند موجبات برداشته شدن گام های جدی تر و محکم تری برای پیشرفت هر چه بهتر کشور و نظام باشد.

کد خبر: 1025039

وب گردی

وب گردی