آغاز ششمین جشنواره فرهنگی گل‌گهر در واحد سیرجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: ششمین جشنواره فرهنگی گل‌گهر در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع با ۳۰۰ غرفه در محوطه پردیس این دانشگاه آغاز شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سیزجان، علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی گل‌گهر در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان خبر داد و گفت: این جشنواره با استقبال پرشور مردم در محل پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان آغاز به‌کار کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان ششمین جشنواره فرهنگی گل‌گهر که در سال‌های گذشته در محل‌های دیگری برگزار می‌شد، امسال در محوطه دانشگاه در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع با ۳۰۰ غرفه در محوطه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان افزود: این جشنواره مانند سال‌های گذشته فضایی مفرح و نشاط‌آور برای خانواده‌ها به وجود آورده است و با افزایش تعداد غرفه‌های متنوع و جذاب نسبت به سال‌های گذشته موجب شد که جمعیت زیادی از مردم برای بازدید به این جشنواره بیایند.

یعقوبی‌پور عنوان کرد: جشنواره امسال با شعار «زندگی زیباست» فعالیت خود را آغاز کرده و به دنبال آن است که جلوه‌هایی از زیبایی زندگی را به مخاطبان نشان دهد و فضای شاد و مفرح برای خانواده‌های سیرجانی فراهم آورد و سعی داریم، فرهنگ زندگی سالم و بانشاط در بین مردم سیرجان ترویج داده شود.

وی درباره فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی در جریان این جشنواره گفت: مشاوره تحصیلی، خانواده، ترویج عفاف و حجاب، تبیین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا هرشب در مسجد امام صادق(ع) دانشگاه از جمله فعالیت‌های خوب و خلاقانه این حوزه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان یادآور شد: غرفه دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در این جشنواره با هدف ارائه جدیدترین یافته‌ها، دستاوردهای پژوهشی، فناوری و توانمندی‌های استادان و پژوهشگران دانشگاه برپا شده است که مورد استقبال بسیار خوب و مطلوب بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این جشنواره در محوطه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان تا پایان دهه ولایت از ساعت ۱۹ تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان است و به‌طور میانگین هر شب بیش از ۱۰ هزار نفر در این جشنواره بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025130

وب گردی

وب گردی