ضرورت احترام به حیوانات و بهداشت و امنیت شهروندان

حناچی در پیامی توئیتری نوشت: براساس مبانی انسانی و دینی احترام به همه مخلوقات خدا توأمان توجه به بهداشت و امنیت شهروندان را از وظایف مجموعه شهرداری می دانم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیروز حناچی شهردار تهران به موضوع کشتار سگ ها در مجموعه آزادکوه و توسط یک پیمانکار متخلف واکنش نشان داد.

وی در دو پیام توئیتری نوشت: ضمن احترام به نگرانی دلسوزان حقوق حیوانات براساس مبانی انسانی و دینی احترام به همه مخلوقات خدا توأمان توجه به بهداشت و امنیت شهروندان را از وظایف مجموعه شهرداری می دانم.

حناچی در بخشی دیگر از این پیام نوشته است: از لحظه اطلاع از تخلف پیمانکار در سیر قانونی ساماندهی حیوانات دارای بیماری های خطرناک فارغ از زمان وقوع آن دستور دادم با خاطیان برخورد قاطع صورت پذیرد و پیگیری لازم برای تکرار نشدن آن به جدیت دنبال شود.

از صبح روز گذشته تصاویری مربوط به کشتار سگها در مجموعه آزادکوه و توسط یکی از پیمانکاران مسئول عقیم سازی سگها در شبکه های مجازی منتشر شد.

شب گذشته غلام محمدی مشاور شهردار تهران نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و خبر از خلع ید پیمانکار و همچنین عزل یکی از مسؤولان شرکت ساماندهی داد.

پیش از ظهر امروز تعدادی از طرفداران حقوق حیوانات در جلوی شهرداری تهران تجمع کرده و خواستار برخورد با این پدیده شدند.

در این میان حتی تعدادی از افراد هم از سوی پلیس و به دلیل انجام برخی رفتارهای ناصحیح بازداشت شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025210

وب گردی

وب گردی