انهدام 10 باند سرقت و کشف 30 میلیارد ریال اموال مسروقه در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به انهدام 10 باند بزرگ سرقت، ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به کشفیات پلیس آگاهی استان قم،گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ماه اخیر 10 باند بزرگ سرقت در قم شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در این عملیات، 34 سارق دستگیر که به 200 فقره سرقت اعم از کیف بازکنی، کابل برق، مغازه، منزل، خودرو و اماکن خصوصی شامل کارگاه و کارخانه اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی، ارزش اموال مسروقه کشف شده را بیش از 30 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این سرقت ها باعث کاهش احساس امنیت شهروندان و زائران شده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی چندین عملیات ضربتی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی، ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و اعضای شورای تامین استان، گفت: امسال در موضوع افزایش سرقت، استان قم رتبه بیست و نهم کشور را به خود اختصاص داده که این روندی مثبت است، از سوی دیگر تشکیل کمیسیون مبارزه با سرقت در استانداری قم و همچنین کمک دیگر دستگاه ها، در این زمینه تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025214

وب گردی

وب گردی