توزیع کارت آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان از امروز

مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند از امروز کارت ورود به جلسه آزمون جامع را از ساکانه هدف دریافت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، کچوئیان درباره تاریخ صدور کارت آزمون جامع گفت: مهارت آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون جامع اول شهریور ماه را از ۲۹ مرداد سال جاری به مدت ۳ روز از سامانه هدف دریافت کنند.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان ورودی‌سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و افراد باقی­­ مانده سال ۱۳۹۵ در اول شهریور ماه سال جاری به طور همزمان در ۳۱ استان کشور خبر داد و گفت: مهارت آموزان می­ توانند با مراجعه به سامانه هدف از سه شنبه ۲۹ مرداد ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

کچوئیان آغاز فرآیند آزمون جامع روز جمعه را از ساعت ۸:۳۰دقیقه صبح اعلام و تاکید کرد: درب ورود به محل آزمون از ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح بسته خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، نشانی حوزه‌های برگزار کننده آزمون در کلیه استان‌ها را بر اساس حوزه انتخابی مهارت­ آموزان بر روی کارت­‌های ورود به جلسه قابل رویت خواند و تصریح کرد: علی­ رغم در دسترس بودن سامانه هدف، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا قبل از زمان شروع فرآیند آزمون، به مهارت آموزان توصیه می‌شود در اسرع وقت برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام و نسبت به شناسایی محل برگزاری آزمون خود از یک روز قبل اقدام کنند.

این مقام مسئول، از برگزاری آزمون در دو بخش کتبی چند گزینه و کتبی عملکردی سخن گفت و خاطر نشان کرد: برای مهارت­ آموزان ورودی سال ۱۳۹۷ تعداد ۲۰ سوال چند گزینه مرتبط با مولفه فرهنگی در انتهای دفترچه درج شده است.

وی، خطاب به این داوطلبان تاکید کرد: به منظور افزایش امتیازات خود در مولفه فرهنگی، پاسخگوی سئوالات باشند.

کچوئیان، زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به سئوالات آزمون را در مجموع ۲۱۰ دقیقه اعلام و افزود: مدت زمان پاسخگویی به سوالات تستی و عملکردی به ترتیب ۹۰ و ۱۲۰ دقیقه است.

استاد دانشگاه، زمان در اختیار قرار گرفتن دفترچه و پاسخنامه سئوالات عملکردی به مهارت آموزان را ۵۰ دقیقه پس از شروع آزمون چند گزینه ذکر کرد.

وی، از عدم احتساب نمره منفی برای هر یک از سئوالات آزمون با هدف مراعات حال مهارت آموزان در پنجمین مرحله برگزاری آزمون جامع خبر داد و از مهارت آموزان خواست با توجه به نحوه تصحیح موقعیت­‌های عملکردی، برای پاسخ به این موقعیت­‌ها دقت کافی داشته باشند.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در ادامه، پاسخ به موقعیت‌های یک، دو و سه در پاسخنامه را به ترتیب به رنگ های سبز، قرمز و آبی معرفی کرد.

کچوئیان، به همراه داشتن کیف، موبایل، جزوه و کتاب در آزمون را ممنوع و به منزله تخلف در جلسه آزمون اعلام و تاکید کرد:خروج هر گونه اقلام آزمون از حوزه برگزاری آزمون نیز تخلف است.

کچوئیان تحویل پاسخنامه‌ها و دفترچه سوالات به مسئول مربوطه در سالن را ضروری خواند و در پایان تصریح کرد: برای پاسخ به موقعیت‌های عملکردی سه­ گانه به ازا هر سوال، ۱ تا ۴ صفحه با رنگ مشخص در نظر گرفته شده است و مهارت­ آموزان می‌توانند با توجه به میزان دانش، ضرورت و خلاقیت خود از چند سطر تا ۴ صفحه پاسخگوی سئوالات باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025229

وب گردی

وب گردی