دومین اجلاس سراسری کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین اجلاس سراسری کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی در نشست خبری اجلاس تبیین نظریه نظام انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیرخم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بعد از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب، دبیرخانه‌ای را برای بسیج اساتید تاسیس کرد.

وی افزود: دومین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از ۵ تا ۸ شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی بیان کرد: ۳۰۰ نفر از مسئولان کانون‌ها به علاوه مسئولان کشوری، لشکری و دانشگاه آزاد اسلامی در این اجلاس حضور خواهند داشت که از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران و نماینده ولی فقیه در استان خراسان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: این اجلاس دارای ۷ کمیسیون است که در هر کمیسیون ۴۰ نفر به صورت تخصصی کار می کنند. در این اجلاس، به دنبال فراهم کردن مقدمات گام دوم انقلاب در جامعه و دانشگاه هستیم.
هاشمی گفت: این کمیسیون به صورت ماهانه در طول سال نیز برگزار می‌شود، خروجی این اجلاس نیز به صورت کتاب در اختیار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انسجام سازی و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی درباره کمیسیون‌های هفت گانه اجلاس مشهد بیان کرد: این کمیسیون‌ها براساس 7 فصل مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب تعیین شده است. اعضای حاضر در این کمیسیون‌ها، برآیند نظرات و تحقیقات انجام شده در واحدهای خود را به اشتراک می‌گذارند.

هاشمی در پایان تاکید کرد: باتوجه به رسالت بسیج دانشجویی در امر ترویج علم، کمیسیون علم وپژوهش از اهمیت ویژه برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025266

وب گردی

وب گردی