افتتاح 19 پروژه تأمین آب روستاهای تهران در هفته دولت

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران با بیان اینکه در هفته دولت 19 پروژه تأمین آب با اعتباری بالغ بر 130 میلیاد ریال افتتاح و آغاز به کارمی شود گفت: پروژه های فوق با هدف تأمین آب کافی برای 146 هزار نفر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی تهران، رضا پوررجب با بیان اینکه در هفته دولت امسال 19 پروژه تأمین آب با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و تعدادی نیز گلنگ زنی خواهد شد گفت:فرصت خوبی در انتظار است تا مردم و مشترکین روستایی از نتایج تلاش و فعالیت مدیران و کارکنان این شرکت بهره مند شوند.

وی در خصوص پروژه های اجرا شده در طول یک سال گذشته گفت: حفر و تجهیز 10 حلقه چاه، حفاری و لوله گذاری خط انتقال به طول 1،14 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 6،44 ، احداث مخازن ذخیره آب در مجموع به حجم 7850 مترمکعب ، تکمیل و راه اندازی 6 ایستگاه پمپاژ، نصب و راه اندازی سیستم های برق رسانی در تأسیسات آبرسانی، مرمت و بازسازی 2،62 کیلومتر خطوط شبکه آبرسانی، احداث حوضچه و ایستگاه فشار شکن، دیوار کشی و محوطه سازی و غیره از جمله پروژه های تکمیل شده در سطح روستاهای استان بوده که منجر به تأمین آب کافی برای مشترکین تحت پوشش گشته است.

مدیرعامل آبفار استان تهران افزود: پروژه های فوق برای تأمین و یا بهبود وضعیت آبرسانی در سطح 12 تک روستا و 14 مجتمع آبرسانی اجرایی شده و علاوه بر تأمین آب کافی برای 146 هزار نفر، برای حدود 200 نفر نیز اشتغالزایی مستقیم صورت گرفته است.

مدیرعامل آبفار استان تهران تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای پروژه هایی که به اتمام رسیده و اعتبار تخصیص یافته برای پروژهایی که آغاز به کار می شوند از محل اعتبارات ملی و استانی و در بخش هایی هم از سایر منابع تأمین شده است.

مدیرعامل آبفای روستایی استان تهران اظهار امیدواری کرد با بهره مندی مشترکین از پروژه های فوق رضایتشان بیش از پیش کسب شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025312

وب گردی

وب گردی