دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) در آینده ای نزدیک ابلاغ  می شود

 جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: از ابلاغ دستور العمل جامع اربعین حسینی (ع) در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محسن فتحی زاده در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ناجا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این رابطه اشاره و اظهار کرد: حدود ۴۰ روز تا شروع کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) باقی مانده است؛ مراسم امسال چند ویژگی ممتاز نسبت به دیگر سال های قبل دارد که بر ماموریت های ناجا تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: لغو قطعی روادید (از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر)، بازگشایی مرز خسروی و تقارن اربعین حسینی (ع) با هفته ناجا از جمله ویژگی های ممتاز اربعین حسینی (ع) در سال جاری است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امیدواریم با انجام کارهای عملیاتی، مرز خسروی برای عبور زائران بازگشایی شود، گفت: با توجه به تقارن اربعین حسینی(ع) با هفته ناجا (۸ مهرماه شروع عملیات اربعین و ۱۱ مهر آغاز هفته ناجا)، ظرفیت های بسیار زیادی اعم از امکانات و نیرو در مرزها مستقر می شود.

وی به پیش بینی افزایش جمعیت زائران اربعین در سالجاری اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم تمامی مشکلات سال گذشته را پیگیری و رفع کنیم و این موضوع همچنان با قوت در قرارگاه ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی به هماهنگی های لازم با ستادکل نیروهای مسلح به منظور استفاده از ظرفیت های موجود برای تسهیل تردد و خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین اشاره و بیان کرد: دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) ناجا در آینده ای نزدیک به تمام رده ها ابلاغ می شود.

سردار فتحی زاده در پایان گفت: از سوی فرماندهان استان های مربوطه اقدامات مطلوبی برای رفع مشکلات موجود به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین انجام شده و همچنین مکاتباتی با استانداران در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025337

وب گردی

وب گردی