کشف 198 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 198کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری 5 سوداگر مواد افیونی در عملیات مشترک با پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ عبدالله حسنی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از انتقال محموله موادافیونی از محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی به استان مرکز مطلع شدند.

وی به تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند و نیز انجام هماهنگی های لازم به پلیس مبارزه با مواداستان خراسان جنوبی اشاره و بیان کرد: تیم ویژه ای از ماموران مجرب در این رابظه تشکیل و محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شامگاه شنبه یک دستگاه وانت پراید و یک دستگاه پژو 405 توسط ماموران انتظامی استان سمنان متوقف شدند، گفت: در ادامه این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه پراید دیگر نیز توقیف شدند که در بازرسی از خودروهای توقیفی 102 کیلوگرم تریاک و 96 کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در این عملیات، 5 سوداگر مواد افیونی توسط پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1025367

وب گردی

وب گردی