اخبار خوشحال کننده برای  کاربران « Google Hangouts»

این گونه به نظر می رسد که« Google Hangouts» به پایان عمر خود رسیده باشد و گوگل می خواهد این برنامه را با نسخه بروزتری جایگزین کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برنامه « Google Hangouts» که 6 سال پیش به عنوان یک برنامه ارتباطی پا به عرصه وجود گذاشته بود، به پایان عمر خود رسیده است. این برنامه قرار بود در اکتبر سال 2019 به کار خود پایان بدهد که این تاریخ تا سال 2020 به تاخیر افتاد مجددا این تاریخ نیز دچار تغییر شده است.

Google Hangouts تا ژوئن 2020 به کار ادامه خواهد داد

بر اساس بیانیه ای که در خصوص «G Suits» که خدمات پردازش ابری ارائه می دهد و Hangouts نیز از زیرمجموعه های آن است، صادر شده است، Google اعلام کرد که کاربران Hangouts نباید در مورد اکتبر نگران باشند.

کاربران G Suite وقت بیشتری را از Google درخواست کرده بودند. گوگل ، نیز به این تقاضا پاسخ مثبت داد و اعلام کرد که سرویس نسخه کلاسیک تا حداقل ژوئن 2020 ادامه خواهد یافت. نسخه کلاسیک با فرا رسیدن این زمان ، با نسخه Hangouts Chat جایگزین خواهد شد.

مقامات اعلام کردند که جهت راحتی حال کاربران گذار از نسخه کلاسیک معمول به نسخه جدید به آرامی صورت خواهد گرفت. علاوه بر این ، ویژگی های برنامه Hangout Chat شامل موارد زیر است:

سینک شدن با جی میل

امکان مکالمه با کاربران خارج از برنامه

تجربه تماس ویدیویی پیشرفته

جستجو با Google Voice

انتهای پیام/

کد خبر: 1025392

وب گردی

وب گردی