مشکل مطالبات فرهنگیان حل شدنی است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه مشکل مطالبات فرهنگیان حل شدنی است، گفت: از وزیر جدید انتظار می‌رود که به یک فهم عمیق و باور جدی در مورد سند تحول بنیادین رسیده باشد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در حاشیه همایش گردهمایی دبیران کانون تربیت اسلامی در پاسخ به این سؤال که انتظار شما از وزیر جدید آموزش و پرورش چه چیزی است گفت: وزیر جدید آموزش و پرورش باید واقعاً در مورد طرح تحول بنیادین به یک فهم عمیق و باور جدی رسیده باشد.

وی افزود: وزیر جدید آموزش و پرورش با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که آموزش و پرورش دارد باید بتواند یک سازماندهی جدی و مدیریت درست برای ساماندهی این توانمندی در جهت اجرای کامل طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: وزیر جدید همچنین برای تأمین نیازهای اولیه آموزش و پرورش که متأسفانه چندان به آن توجه نشده است نیز توانمندی مدیریتی از خود نشان دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوعلم در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد وزیر جدید در رابطه با پرداخت مطالبات فرهنگیان با مشکلاتی روبرو است، به نظر شما راهکار حل شدن این موضوع چیست؟ برای جامعه ما و توانمندی‌هایی که برای جامعه ما وجود دارد مانند همین حوادث و بلایای طبیعی که پیش می‌آمد مبالغ خیلی کلانی از طرف دولت اعتبار اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد حل مشکل مطالبات فرهنگیان امکان‌پذیر است و اگر یک همدلی و اعتقاد و باوری به این قضیه بیش از آنچه که هست وجود داشته باشد قطعاً این مشکل حل شدنی است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1025415

وب گردی

وب گردی