اول شهریورماه؛ جشنواره بزرگ ارتقاء سلامت شهروندان تهرانی برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌شود

همزمان با اول شهریور زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، جشنواره بزرگ ارتقاء سلامت شهروندان تهرانی به همت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در 4 نقطه تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا عزیزی، مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی درباره اهداف برگزاری جشنواره ارتقاء سلامت شهروندان تهرانی گفت: جشنواره ارتقاء سلامت شهروندان تهرانی در راستای عمل به اهداف و وظایف سازمان نظام پزشکی مبنی بر آموزش همگانی و ارتقاء سطح سواد و آگاهی‌های عمومی در حوزه سلامت ویژه شهروندان عزیز شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های جشنواره افزود: در این جشنواره همزمان با ارائه برنامه های آموزشی با محتوای آموزش مراقبت های اولیه، اورژانس ها و پیشگیری از بیماری های شایع در قالب کلیپ و فیلم‌های آموزشی، طنز و نمایش، مراقبت های بهداشتی اولیه و خدمات تخصصی درمان هم در قالب ویزیت رایگان ارائه خواهدشد.

مدیر آموزش سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: مراقبت های بهداشتی اولیه اعم از کنترل قند، فشارخون و کنترل قدو وزن و نیز مشاوره تغذیه و ویزیت رایگان از ساعت 8 صبح با حضور متخصصین ، عفونی، گوارش، کلیه و فشارخون، قلب و عروق، ارتوپدی، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، روماتولوژی،زنان و زایمان، پوست،داخلی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، خون، مشاوره خانواده و تغذیه آغاز و تا ساعت 11 ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: ویژه برنامه روز پزشک رادیو سلامت با عنوان" دستان پرمهر" به طور زنده و از محل فرهنگسرای بهمن از ساعت 9 تا 11 با حضور میهمانان ویژه و چهره های بنام پزشکی روی آنتن خواهد رفت. همچنین رادیو سلامت برنامه جنگ ویژه را نیز از ساعت 11 تا 13 در سالن اصلی مجموعه فرهنگسرای بهمن برگزار می کند که شهروندان تهرانی می توانند از برنامه های شاد و مفرح و موسیقی زنده و برنامه های آموزشی استفاده کنند.

عزیزی در خصوص محل های برگزاری همایش و همکاران اعلام کرد: به جز فرهنگسرای بهمن که محل اصلی برگزاری است مراقبت های بهداشتی اولیه و ویزیت رایگان در 3 منطقه دیگر، پایگاه مقداد در سی متری جی، پایگاه مالک اشتر در خاوران و فرهنگسرای هنگام در شمال شرق تهران (منطقه شمیران نو) ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025443

وب گردی

وب گردی