توسعه خدمات استارت‌آپ‌ها با مشارکت پست

عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست گفت: استارت آپ‌هایی که در مرحله اولیه قرار دارند، پس از همکاری با شتاب‌دهنده‌ها، وقتی به بلوغ رسیدند، می‌توانند مانند سایر مجموعه‌ها با شرکت پست قرارداد ببندند و به صورت مشارکتی به توسعه سرویس‌های خودشان بپردازند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محمدرضا قادری عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به حمایت‌های شرکت ملی پست از مشارکت استارت‌آپ‌ها در این نهاد گفت: شرکت ملی پست در نظر دارد به منظور ارتقا و کیفی‌سازی فعالیت‌های خود در بستر طرح ستاپ با استارت‌آپ‌ها نیز همکاری کند.

وی افزود: این کار موجب می‌شود تا استارت‌آپ‌هایی که ایده‌های خلاقانه دارند نیز پای کار آمده و بدون مشکل برای پیدا کردن شتاب‌دهنده فعالیت خود را آغاز کنند.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در ادامه بیان کرد: علاوه بر اینکه برای مجموعه‌های استارت آپی که در مرحله اولیه رشد قرار دارند ‌شتاب‌دهنده پیدا می‌کنیم تا بتوانند ایده‌هایشان را عملی کنند، استارت‌آپ‌های فعال را نیز با ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتشار فراخوان پای کار آورده‌ایم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وی خاطرنشان کرد: همچنین استارت آپ‌هایی که در مرحله اولیه قرار دارند، پس از همکاری با شتاب‌دهنده‌ها و وقتی به بلوغ رسیدند، می‌توانند مانند سایر مجموعه‌ها با شرکت پست قرارداد ببندند و به صورت مشارکتی به توسعه سرویس‌های خودشان بپردازند.

لازم به ذکر است؛ طرح ستاپ در شرکت ملی پست به منظور همکاری استارت آپ‌ها با این شرکت و پیشرفت و کیفی‌سازی فعالیت‌های شرکت پست از چند ماه پیش راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1025445

وب گردی

وب گردی