فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی راه‌حل نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محدودسازی و‌ فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی راه‌حل نیست و با فیلترینگ، جلوی حضور جریان‌ساز و اثرگذاری بر جامعه بین‌المللی گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، آذری جهرمی با انتشار بخش‌هایی از گفت‌وگویش با مجری شبکه NBC آمریکا، در اینستاگرام نوشت: "محدودسازی و‌ فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی راه‌حل نیست و با فیلترینگ، جلوی حضور جریان‌ساز و اثرگذاری بر جامعه بین‌المللی گرفته می‌شود."

وی در ادامه نوشت: "واقعا ما ایرانی‌ها مردم فوق‌العاده‌‌ای هستیم‌ و تاکنون کارهای بسیار بزرگی انجام دادیم. به خصوص استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های ایرانی که در دنیا بهترین هستند و توانستند با کاهش اثر تحریم‌ها، غیرممکن‌ها را ممکن کنند. برای چنین مردمی هر چه خدمت کنیم باز هم کم است.ما در دنیایی متصل به هم زندگی می‌‌کنیم و دیگر جزایر منزوی وجود ندارد. ترامپ با تحریم‌هایش اول به آمریکا ضربه می‌زند نه ما."

جهرمی آورده است: "ماهواره‌های مخابراتی ناهید ۱، پارس و ظفر تا آخر امسال آماده می‌شوند. هدف ما مقابله با تهدیدات زیست محیطی و پایش سیل و زلزله است. در این زمینه آماده همکاری با کشورهای مختلف از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای همسایه، چین و روسیه هستیم."

وزیر ارتباطات از فعالان فضای مجازی درخواست نظر خواهی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025453

وب گردی

وب گردی