ثبت نام زائران اربعین ۹۸ آغاز شد

ثبت نام در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ۹۸ آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ثبت نام در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ۹۸ از امروز اول شهریور در پایگاه اینترنتی به آدرس samah.haj.ir آغاز شد.

لغو ویزا صرفاً برای بازه زمانی مذکور اجرایی است و خارج از این محدوده زمانی زایرین موظف به اخذ روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند.

اسامی افرادی که اجازه خروج از کشور ندارند در سامانه نیروی انتظامی چک می‌شود.

با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) جهت تشرف به زیارت اربعین ثبت نام در سامانه سماح الزامی است و با توجه به اتصال سامانه سماح به سامانه نیروی انتظامی صرفاً به زایرینی که در این سامانه ثبت نام نموده باشند اجازه خروج داده خواهد شد.

در هنگام ثبت نام وارد کردن اطلاعات موارد ستاره دار اجباری است

اطلاعات هویتی زایرین با استعلام از سازمان ثبت احوال، در سامانه سماح نمایش داده می‌شود لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات خود مشاهده می‌فرمایید لطفاً به اداره ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه فرمایید.
ثبت نام قطعی زایر منوط به پرداخت هزینه‌های مصوب در سامانه است.

کلیه موارد لازم جهت اطلاع رسانی به شماره همراه ثبت شده در سامانه ارسال می‌گردد لذا در ثبت شماره تلفن همراه نهایت دقت را به عمل آورید.

شماره گذرنامه را با حرف لاتین ابتدایی آن ثبت کنید

در صورت انصراف، هزینه ثبت نام پس از کسر خسارت مربوطه صرفاً به فرد منصرف و از طریق تمامی شعب بانک ملی مسترد خواهد شد.

امکان انصراف تا ۲ روز قبل از تاریخ اعزام امکان پذیر است و پس از آن سامانه اجازه انصراف نخواهد داد.

ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت هزینه‌های مصوب به منزله قرار گرفتن تحت پوشش خدمات بیمه‌ای و درمانی در داخل خاک عراق خواهد بود، زایرین گرامی حتماً پس از ثبت نام رسید ثبت نام را از سامانه سماح دریافت کنند و شرایط و تعهدات بیمه را مطالعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025474

وب گردی

وب گردی