پاکسازی جداره‌های چهارراه ولی‌عصر (عج) از زوائد بصری

در پی اجرای طرح انضباط شهری پیرامون تئاتر شهر، طرح پاکسازی جداره‌های شهری از زوائد بصری، برچسب‌ها و تبلیغات نامتعارف از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 ضمن اعلام خبر پاکسازی چهارراه ولی‌عصر (عج) و پیرامون تئاتر شهر از برچسب ها و زوائد تبلیغاتی گفت: با هدف آرام‌سازی منظر و ساماندهی وضعیت نمای شهری در محور خیابان ولی‌عصر (عج) اجرای طرح پاکسازی جداره‌ها از سوی اداره خدمات شهری در دست اجراست.

خرد با بیان این که پیش از این شناسایی پلاک هایی که زوائد فیزیکی مانند کولر و تابلوهای تبلیغاتی نامتعارف بر دیوارها نصب کرده اند، انجام شده است افزود: با توجه به این که وجود چنین زوائدی در محورهای شهری علاوه بر نداشتن ایمنی کافی، موجب اغتشاش بصری و نازیبایی شهر می شود؛ به مالکان این واحدها برای جمع آوری زوائد اخطار داده شده است. ضمن این که به صورت دوره ای پاکسازی معابر از برچسب های تبلیغاتی با اولویت محورهای مهم که بیشترین حجم آلودگی را دارند انجام می شود.

او همچنین گفت: برای مالکان پلاک هایی که اخطاریه صادر شده است؛ بازه زمانی یک ماهه برای جمع آوری زوائد مشخص شده که در صورت عدم توجه، شهرداری منطقه با اخذ مجوزهای قانونی اقدام به جمع آوری زوائد و دریافت هزینه آن از مالک خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025528

وب گردی

وب گردی