برگزاری گردهمایی فناورانه شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های غذایی

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های صنعت غذایی طی روزهای دهم تا دوازدهم شهریور ماه امسال در محل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، توسعه همکاری‌های تجاری میان تولیدکنندگان بزرگ صنایع غذایی کشور و شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و فناوران این حوزه است.

وی ادامه داد: در زمان برگزاری این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و فناوران فعال در صنعت غذایی در کنار شرکت‌های بزرگ این صنعت حضور خواهند داشت و ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، امکان مذاکره تجاری مستقیم با این تولیدکنندگان را خواهند داشت.

ملکی‌فر در خصوص بخش‌های مختلف این گردهمایی سه روزه نیز عنوان کرد: معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌‌های فناورانه شرکت‌‌های دانش بنیان و نوآور صنعت غذایی، معرفی نیازهای فناورانه تولیدکنندگان صنعت غذایی، برگزاری پنل کاربرد فناوری‌های دیجیتال در صنعت غذایی و برگزاری نشست‌های B2B از بخش‌های مهم این رویداد سه روزه است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: صندوق نوآوری به عنوان برگزارکننده این رویداد و اصلی‌ترین نهاد حمایت کننده شرکت‌های دانش بنیان و فناور، خدمات مختلفی ارائه می‌کند که این خدمات طی برگزاری رویداد معرفی خواهند شد. علاوه بر این قراردادهای همکاری فناورانه‌ای که طی این رویداد بین شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان منعقد شود نیز تحت حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به نقش حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی، حضور در این رویداد برای شرکت کنندگان هیچ‌گونه هزینه‌ای نخواهد داشت. همچنین به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناوران، غرفه‌های نمایشگاهی نیز به صورت پیش ساخته در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

ملکی‌فر خاطرنشان کرد: افراد یا شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در رویداد فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های صنعت غذایی می‌توانند به لینک ثبت‌نام این رویداد به نشانی https://evnd.co/fTnEd مراجعه کرده و یا با شماره‌ تلفن‌های 88398563 و 88398543-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025536

وب گردی

وب گردی