دستور توقیف خودرو‌های حامل طیور غیرمجاز صادر شد

دادستان شازندبا اشاره به ورود مدعی العموم در جهت رفع موانع تولید مرغداران گوشتی گفت: خودرو‌های حامل طیور غیرمجاز توقیف و راننده بازداشت می‌شود و ضمن معدوم سازی بار، محل تخلیه، پلمب و با سودجویان خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یادگاری دادستان شازندگفت: در راستای رفع موانع تولید مرغداران گوشتی شهرستان شازند و بررسی اقدامات مرتبط با این حوزه دادستانی به عنوان مدعی العموم و حافظ حقوق عامه به موضوع ورود و جلسه‌ای در شهر شهباز که دارای بیشترین تراکم واحد‌های مرغداری است تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با حضور مدیران و مسئولان مربوطه بر آغاز تشدید نظارت و برخورد قضایی قاطع با فعالان غیر مجاز تولید جوجه رنگی و بومی در شهرستان تاکید شد و دادستان دستور شناسایی و معرفی این افراد را صادر کرد.

یادگاری افزود: در این رابطه تا ابطال پروانه واحد مربوطه پیش خواهیم رفت و مجرمان با کیفرخواست صادره به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

دادستان شازنذ در پایان گفت: خودرو‌های حامل طیور غیرمجاز توقیف و راننده بازداشت می‌شود و ضمن معدوم سازی بار، محل تخلیه پلمب و با سودجویان خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1025543

وب گردی

وب گردی