انتشار تصویرخودروی مرموز لامبورگینی

شرکت لامبورگینی تصویری را در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده که به عقیده کارشناسان احتمالا نسخه ساخته شده از طرح اولیه خودروی هیبریدی است که در ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انگجت، شرکت لامبورگینی پس از همکاری با MIT طرح اولیه خودروی الکتریکی Terzo Millennio را در ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرد. اکنون بسیاری از کارشناسان منتظر نسخه تولید شده آن هستند. در همین راستا Autoblog با اشاره به تصویری که لامبورگینی در اینستاگرام خود منتشر کرده، معتقد است این خودرو به زودی رونمایی می شود.

در این تصویر لوگوی خودرو، سایه ای از بدنه و بخشی از چراغ های ال ای دی به شکل Y نشان داده شده که شباهت هایی به طرح اولیه مذکور دارد.

ویژگی هایی مانند بدنه فیبرکربنی با قابلیت خودترمیمی، موتورهای الکتریکی نصب شده در چرخ ها و مخزن انرژی با ظرفیت بالا احتمالا هم اکنون آماده نیستند اما لامبورگینی خود را برای تولید محدود این نسخه آماده کرده است.

قرار است نسخه هیبریدی خودروهای لامبورگینی «آونتادور» و « هوراکان» ساخته شود. اما خودروی موجود در عکس هرچه که باشد احتمالا در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه در ۱۲ سپتامبر رونمایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

کد خبر: 1025573

وب گردی

وب گردی