فروش مدرک دانشگاه آمریکا در سایت «دیوار»/ با 7 میلیون در گرجستان و 9 میلیون در دبی دکتر شوید

خبرنگار ایسکانیوز در سایت دیوار با موردی مواجه شد که پیشرفت بسیاری در فعالیت‌های کلاهبرداری خود داشته و ادعا می‌‌کرد مدارکش نه تنها جعلی نیست بلکه مهر معتبر تایید وزارت علوم را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، یک آگهی در سایت‌ دیوار مدعی شده بود مدرک معتبر با مهر وزارت علوم را طی مدت 2 هفته به متقاضی تحویل می‌‌دهد. خبرنگار ایسکانیوز با شخصی که نماینده این گروه بود تماس تلفنی برقرار و خود را به عنوان متقاضی دریافت مدرک دکترای مهندسی عمران معرفی کرد.

دانشگاه‌های اینر کوییست گرجستان و سانتا مونیکای دبی دو دانشگاهی بودند که این شخص مدعی بود می‌تواند مدارک آنها را در نهایت تا 2 هفته برای متقاضیان صادر کند.

البته صدور مدرک در دانشگاه سانتامونیکای دوبی حدود 9 میلیون تومان بود؛ زیرا این دانشگاه‌ شعبه‌‌ای از یک دانشگاه آمریکایی محسوب می‌شود، علاوه بر آن هم کارت دانشجویی هوشمند نیز برای متقاضیان صادر خواهد شد که طبق ادعای این فرد، تمام ریزنمرات و مشخصات دانشجویی در آن کارت وجود دارد و برای اپلای در دانشگاه‌های دیگر می‌توان از آن کارت استفاده کرد.

به گفته نماینده گروه مذکور متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه وضعیت خود را به صورت آنلاین استعلام کنند.

مدرک دانشگاه اینر کوییست گرجستان 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد، تمام شرایطش مشابه با دانشگاه سانتا مونیکاست و فقط کارت دانشجویی برای متقاضی صادر نمی‌شود.

این گروه به متقاضی اطمینان می‌دهد که مدارک با ترجمه رسمی دادگستری و مهر مرکز آموزش‌های از راه دور تخصصی وزارت علوم است،‌ این گروه صراحتاً اعلام ‌می‌کند مدارک پزشکی هم مهر تایید وزارت علوم را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدارک پزشکی تاییدیه وزارت بهداشت را دارد می‌گوید: ما مدرک را صادر می‌کنیم، وزارت علوم هم تایید می‌کند اما تایید وزارت بهداشت با خودتان.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود وزارت علوم چه پاسخی در این زمینه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025574

وب گردی

وب گردی