کاروان ویژه حج جانبازان به کشوربازگشت

اعضای کاروان ویژه حج جانبازان شامگاه جمعه اول شهریور ماه با استقبال مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد کشور شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مستجاد حسینی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان، گفت: ۲۲ جانباز و دیگر اعضای کاروان ویژه حج جانبازان به سلامت به میهن اسلامی بازگشتند.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد همچنین در خصوص جانبازان این کاروان گفت: جانبازان این کاروان ترکیبی از جانبازان ضایعه نخاعی، قطع عضو و شیمیایی بودند و به همین جهت این کاروان دارای جایگاهی ویژه در مراسم حج بود و این حضور در ابعاد مختلف قابل توجه بوده است.

وی افزود: پیش بینی‌های لازم برای حضور جانبازان در سفر معنوی حج صورت گرفته بود و به عنوان نمونه هتل‌های پیش‌بینی شده در مدینه منوره و مکه مکرمه از سال‌های گذشته با پیگیری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت مناسب‌سازی شده بود.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد درباره شرایط جانبازان در حج امسال گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی نامناسب و سختی‌هایی که برای جانبازان وجود داشت اما این عزیزان با مراقبت‌های انجام شده توانستند اعمال حج خود را انجام دهند.

حسینی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای مهیا شد که جانبازان اعمال و مناسک خود را به خوبی انجام داده و به سلامت به میهن اسلامی بازگردند، گفت: امکانات برای تردد جانبازان مهیا بود و اعمال جانبازان بدون دغدغه و به خوبی انجام شد. امسال همچنین برنامه‌های تجلیل از ایثارگران هر کاروان توسط مدیران و روحانی کاروان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025586

وب گردی

وب گردی