آیت‌الله رئیسی از دستاوردهای صنعت دفاعی بازدید کرد

رئیس قوه قضائیه در بازدید از جدیدترین دستاوردهای صنعت دفاعی، گفت: صنعت دفاعی کشور، تجلی باور راهبردی «ما می‌توانیم» است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دفاعی با تبریک هفته دولت، تصریح کرد: حقیقتا جلوه «ما می‌توانیم» را در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی کشور دیدیم و این نشان می‌دهد که جوانان این کشور، فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا را با تمام وجود باور کرده‌اند.

رئیس قوه قضائیه باور و اتکا بر داشته‌های خود و ارتقای سطح استقلال، عزت و اقتدار را از برجسته‌ترین مولفه‌های صنایع دفاعی دانست و افزود: صنایع دفاعی، نماد و نمودی از استقلال صنعتی کشور است و نشان می‌دهد که با بهره‌مندی از افکار و اندیشه‌های بلند بویژه نیروی متراکم جوان در کشور و باور به دستیابی به پیچیده‌ترین صنایع هم به لحاظ نرم افزاری و هم سخت افزاری، می‌توانیم استقلال اقتصادی، صنعتی و کشاورزی را در همه حوزه‌ها تضمین کرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه حرکت جوانان ما در صنایع دفاعی، امید جدی در مردم و یاس و ناامیدی در دشمن ایجاد کرده است، اظهار کرد: به وزیر محترم دفاع هم گفتم که اقدام جوانان عزیز ما در سرنگون‌سازی پهپاد آمریکایی، میزان ارتقای سطح اقتدار و توانمندی ایران را به تمام مسلمانان و آزادمردان و آزادزنان جهان نشان داد.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: قطعا این صنایع که مبتنی بر دانش، تخصص، ابتکار، خلاقیت و فناوری بومی است، کاملا در دل ملت ایران و طرفداران انقلاب در عالم که تداوم راهبردی جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند، موجب امید و شادمانی خواهد بود.

براساس این گزارش، آیت الله رئیسی از بخش‌های مختلف نمایشگاه صنایع دفاعی بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاورد‌های تلاشگران عرصه دفاعی قرار گرفت.

کد خبر: 1025597

وب گردی

وب گردی