تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی‌و‌حرفه ای با دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای و دانشگاه علوم کاربردی FHM آلمان به امضای طرفین رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای، پیرو جلسات و مذاکرات متعدد صورت گرفته با طرفین آلمانی از نیمسال دوم تحصیلی سال گذشته، صبح امروز تفاهم‌نامه همکاری علمی و بین‌المللی بین دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و دانشگاه FHM آلمان در سازمان مرکزی دانشگاه فنی‌وحرفه ای در تهران به امضا رسید.

فرج‌اله طالبی اتویی مدیرکل همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در حاشیه این مراسم در مصاحبه با روابط عمومی عنوان کرد: در این جلسه که با حضور صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه ای و دوست محمدیان مدیرکل امور بین‌الملل و مشاور رئیس دانشگاهFHM برگزار شد، پیرامون تأسیس مدرسه تجارت مشترک با استفاده از اساتید هر دو دانشگاه و اعطای گواهینامه بین‌المللی به عنوان اولین همکاری علمی مشترک بحث و تبادل نظر شد.

وی تبادل اساتید و دانشجویان، برگزاری دوره های آموزشی مشترک ویژه دانشجویان، برگزاری دوره های توانمندسازی اساتید، برگزاری رویدادهای علمی بین المللی مشترک و برگزاری مدرسه کسب و کار مشترک را از زمینه های مهم همکاری علمی و بین المللی این تفاهم نامه برشمرد.

طالبی در پایان عنوان کرد: دانشگاه FHM آلمان دارای هشت شعبه در کشور آلمان است و تمرکز این مراکز بر آموزش های مهارتی، ایجاد کسب و کار، و کارآفرینی است. طبق آمار رسمی وزارت علوم المان فدرال بیش از 95 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه FHM سریعاً پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار می‌شوند که از این تعداد حدود 90 درصد در دوره کارآموزی جذب و استخدام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025601

وب گردی

وب گردی