حراست باید هوشمندانه، تعاملی و عمق نگر آسیب‌ها و چالش‌های موجود را شناسایی کند

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حراست باید هوشمندانه، تعاملی و عمق نگر آسیب ها و چالش های موجود را شناسایی و ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه، از قدرت پیش بینی بالایی برخوردار باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه مسئول حراست این دانشگاه در استان خراسان شمالی ضمن گرامی داشت خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت، با اشاره به فعالیت های علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاهی کشور گفت: با درایت دکتر ولایتی، دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر درستی قرار گرفته و با افزوده شدن نیروهای ارزشمند انقلابی با ویژگی های بالای علمی هم افزایی خوبی شکل گرفته که سبب شده تا آینده ای بسیار امیدوارکننده برای مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم شود و با وجود چنین سرمایه های گرانسنگی دانشگاه آزاد اسلامی قطعا در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت.

موسوی با اشاره به وظایف خطیر مسئولان در پاسداشت ارزش های انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امانتی است که در اختیار ما گذاشته شده و این امانت دارای مسئولیتی بسیار سنگین و خطیری است که باید تمامی نهادها، مسئولان، استادان و مدیران دست در دست هم با هم افزایی، همگرایی، روحیه جهادی و مشی انقلابی از این سرمایه عظیم اجتماعی صیانت و آن را هرچه بالنده تر در جهت اهداف انقلاب اسلامی به کار گیرند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به پیشرفت های علمی و پژوهشی ایران اسلامی ادامه داد: اگر دنیا در برابر ایران اسلامی خضوع می کند به خاطر پیشرفت ها و دستاوردهای علمی ما در حوزه های هسته ای، نانوتکنولوژی، رها سازی، سدسازی، پزشکی، معماری و .... است که این سرمایه ها و پتانسیل های علمی قطعا آفت ها و دشمنانی را به همراه دارد.

وی همچنین ضمن بیان وظایف مدیران حراست در دانشگاه ها گفت: حراست باید هوشمندانه، تعاملی و عمق نگر آسیب ها و چالش های موجود را شناسایی کند و اقداماتی پیشگیرانه داشته باشد و با اخلاق اسلامی و روحیه ای جهادی و توأم با عمل گرایی ایثارگرایانه حضور خود را در مجموعه به اثبات برساند و از قدرت پیش بینی بالایی نیز برخوردار باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: حراست باید با ترسیم اهداف بلند و برنامه های راه گشا خدمات ارزنده ای را به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهد و با هم افزایی و تعاملی درست با نهادهای درونی و بیرونی دانشگاه بتواند از سرمایه های دانشگاه صیانت و پاسداری کند و در تمامی امور پویا، هوشمند و با درایت تصمیم های درستی را اتخاذ کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه از زحمات و فعالیت های ارزنده علی اوسط نامور، مدیر پیشین حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی قدردانی و با اهدای حکم به سید جواد محجوب وی را به عنوان مدیر کل جدید حراست این دانشگاه و واحد بجنورد معرفی کرد.

رجبعلی وثوقی مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز گزارشی از عملکرد واحدهای داشگاهی استان خراسان شمالی ارائه داد و در ادامه، بابایی مدیر حراست کل استان خراسان شمالی به تشریح وظایف و مسئولیت های مدیران حراست نهادهای مختلف پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025673

وب گردی

وب گردی