امکان زایمان رایگان در بیمارستان بوعلی فراهم شد

همزمان با فرا رسیدن روز پزشک مراسم گرامیداشت مقام پزشک در بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی بیمارستان بوعلی، عصر روز گذشته همزمان با فرا رسیدن روز پزشک، مراسم گرامیداشت مقام پزشکی با حضور منوچهر امیرفیروزکوهی، رئیس بیمارستان بوعلی، مسولان و پزشکان بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در سالن EDC این بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم امیرفیروزکوهی بعد از حمد و سپاس خداوند و اشاره به اینکه تمام علوم عالم از علم بی کران او نشات گرفته اظهار کرد: من و کارکنان این مرکز بر خود می بالیم که در جوار پزشکان پاک نهاد و نیکوسرشتی که با توانایی و دانایی خود در تامین سلامت جامعه قدم بر می دارند، کار می کنیم.

وی افزود: پزشکان دلسوز این مرکز درمانی با عرق ملی، میهنی و مذهبی و همچنین حسن خلق، نوع دوستی و به پشتوانه دانش روز خود جهت رسیدن به چشم انداز بیمارستان دست از هیچ تلاشی بر نمی دارند.

رئیس بیمارستان بوعلی در ادامه گفت: اتاق عمل هر مرکز درمانی قلب تپنده آن مرکز است و برای رسیدن به چشم انداز بیمارستان باید به آن توجه ویژه ای شود که در آینده ای نزدیک با همت پزشکان به این هدف دست خواهیم یافت.

امیرفیروزکوهی در ادامه با اشاره به اقدامات مثبتی که در مدت ریاست خود انجام شده تصریح کرد: جهت رفاه حال بیماران امکان زایمان رایگان نیز در این مرکز فراهم شد.

سید حسین یحیوی معاون سابق علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در این مراسم با اشاره به مثمر ثمر بودن اقدامات انجام شده در طول این مدت گفت: با سختی هایی که در این زمانه وجود دارد، رسیدگی به مشکلات این مرکز، کاری جهادی است.

احمد خلیلی رئیس سابق بیمارستان بوعلی، عبدالحسین پور، رئیس گروه متخصصین جراحی های مغز و اعصاب و بابک نیکومرام، رئیس گروه جراحان زیبایی بیمارستان نیز بعد از تبریک روز پزشک و تشکر از رئیس بیمارستان اقدامات صورت گرفته را بسیار ارزنده عنوان کردند.

فیروزکوهی رئیس بیمارستان بوعلی در پایان مراسم بعد از دعای خیر برای پزشکان گفت: امیدوارم پزشکان این مرکز با دو بال اندیشه و ایمان و با تکیه بر علم خود سرآمد نیکان روزگار باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025681

وب گردی

وب گردی