برگزاری مسابقات تخصصی علمی، نوآوری و خلاقیت‌های دانشجویی را شکوفا می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: برگزاری مسابقات علمی تخصصی فرصتی برای بروز و ظهور استعدادها و خلاقیت های دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور در دانشکده فنی و مهندسی از روند آمادگی این دانشگاه برای مسابقات ملی بتن بازدید کرد.

در این بازدید برهانی فر ضمن بازدید از کارگاه های تخصصی این دانشکده، از توانمندی ها، امکانات و پروژه های آماده شده تیم دانشجویی بتن برای حضور هرچه شایسته تر در هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن که با همکاری انجمن بتن کشور و به میزبانی واحد کرج در مهرماه امسال در این دانشگاه برگزار می شود؛ بازدید کرد.

برهانی فر ضمن استماع گزارشی از میزان پیشرفت امور تاکید کرد: دانشگاه با تمامی ظرفیت های مادی و معنوی خود برای برگزاری شایسته این رویداد علمی و دانشجویی کشور تلاش می کند.

همچنین دست اندرکاران تیم دانشجویی بتن واحد کرج برخی مشکلات و مسائل خود را با رئیس این دانشگاه مطرح کرده و دستورات لازم را به منظور رفع این موانع و پیگیری و تسریع روند امور، دریافت کردند.

رئیس واحد کرج تصریح کرد: از مهمترین وظایف دانشگاه ها در کنار پرداختن به آموزش علمی، گام برداشتن در مسیر توسعه تعامل های میان دانشگاهی، تبادل اطلاعات و دستاوردهای علمی، پرورش استعدادها، نوآوری ها و خلاقیت های علمی – پژوهشی و ایجاد فرصتی برای بروز و ظهور این استعدادهاست که با برگزاری مسابقات علمی تخصصی این امر به صورت اختصاصی برای هر رشته قابل دستیابی است.

وی با اشاره به موانع اقتصادی موجود در مسیر تحقیقات علمی، خاطرنشان کرد: در امور علمی، پژوهشی و دانش بنیان، همه چیز در حیطه اقتصاد و مسائل اقتصادی خلاصه نمی شود، هرچند که نقش عوامل اقتصادی را نمی توان نادیده گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025689

وب گردی

وب گردی