ویژه برنامه «دختر بابا» به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی برگزارمی شود

ویژه برنامه «دختر بابا» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ۷ شهریور ماه در فرهنگسرای امام برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ویژه برنامه «دختر بابا» با هدف ایجاد آگاهی در خصوص نقش واقعی پدر در زندگی دختران و به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی، روز ۷ شهریور ماه از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۷ در فرهنگسرای امام برگزار می شود. در این برنامه تدارکات لازم برای حضور پدران به همراه دختران ۱۲ تا ۱۵ ساله در اردوی یکروزه فرهنگسرای امام دیده شده است.

در این اردو کارگاه ارتباط موثر دختران و پدران با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی، بازی‌های گروهی چون فوتبال دستی، تیراندازی، هفت سنگ، الوار، طناب کشی، پینت بال و غیره برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در پایان اردو که با همکاری فرهنگسرای امام و رازی برگزار می شود، به ۱۰ پدر و دختری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند نشان پدر و دختر موفق اهدا می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۵ شهریور ماه به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱ واقع در خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، خانه فرهنگ شیخ هادی و میدان حر خانه فرهنگ، میدان منیریه، خیابان ابوسعید، کوچه سوم و میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1025716

وب گردی

وب گردی