نائب قهرمانی تیم میکس دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات تکواندو جام جهانی ۲۰۱۹

تکواندوکاران جوان کشورمان در فینال مسابقات تیمی جام جهانی ۲۰۱۹ نتیجه را برابر نماینده میزبان واگذار کردند و بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ از روز جمعه - یکم شهریورماه با حضور ۹۷ تکواندوکار از ۱۰ کشور در «ووشی» چین آغاز شد و امروز (یکشنبه – ۳ شهریورماه) به پایان رسید.

رقابت‌های تیمی مشترک امروز پیگیری شد؛ تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده کشورمان در مرحله فینال نتیجه را برابر نماینده میزبان واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی این رویداد را به نام خود ثبت کرد.

هوگوپوشان کشورمان در اولین دیدار موفق شدند ساحل عاج را مقتدرانه و با نتیجه ۴۷ بر ۱۳ شکست دهند و در ادامه نیز برابر تیم روسیه در پایان دیداری حساس با نتیجه ۴۱ بر ۳۸ به برتری رسیدند. نمایندگان شایسته ایران در فینال نتیجه را ۵۰ بر ۲۶ به چین واگذار کردند و نایب قهرمان شدند.

تیم چین قهرمان شد و تیم‌های ترکیه و روسیه مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان بودند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا ۲ هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه کردند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت پرداختند. سید نعمت خلیفه هدایت مردان و مهرو کمرانی در بخش زنان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌ اول مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها ۸G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان ۲۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و سوم نیز ۵ هزار دلار اهدا می‌شود.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1025732

وب گردی

وب گردی