هزینه گزاف  استرالیا برای ممنوع کردن موبایل در مدارس

مقامات ایالت ویکتوریای استرالیا، قصد دارند به منظور کمک به مدارس برای عملیاتی کردن ممنوعیت استفاده از تلفن همراه بودجه ای 12 میلیون دلاری اختصاص دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زددی نت، مقامات ایالت ویکتوریای استرالیا قصد دارند به منظور کمک به مدارس برای عملیاتی کردن ممنوعیت استفاده از تلفن همراه بودجه ای 12 میلیون دلاری اختصاص دهند. مدارس با دریافت بودجه مذکور می توانند قفل هایی سخت افزاری یا نرم افزاری برای از کار انداختن گوشی های دانش آموزان در مدارس خریداری کنند یا سیستم های خاصی را در مدارس نصب کنند که استفاده از گوشی های هوشمند را ناممکن کند.

همچنین مدارس اجازه دارند بخشی خاص را به ذخیره سازی و نگهداری گوشی های دانش آموزان اختصاص دهند تا آنها بعد از پایان زمان حضور در مدرسه دوباره گوشی های خود را دریافت کنند.

کارشناسان آموزشی در نقاط مختلف جهان بارها هشدار داده اند که استفاده از گوشی های هوشمند توسط دانش آموزان اقدام مناسبی نیست و باعث حواس پرتی و عدم یادگیری دروس توسط انها می شود و ضروری است والدین از خرید گوشی هوشمند برای کودکان خودداری کنند.

آنها همچنین معتقدند عدم استفاده از گوشی های هوشمند در مدارس تعامل بچه ها با دانش آموزان و اولیای مدارس را افزایش داده و از رویدادهایی همچون آزار و اذیت کودکان در فضای مجازی و سرقت اطلاعات شخصی آنها جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025781

وب گردی

وب گردی